„Аз съм” е проект за себепознание. В дейностите децата преоткриват тялото и неговите части. Създадена е възможност да приемат света и себе си като част от него. Да осъзнаят своята уникалност и вписването в природната и социалната среда, в която живеят, като възможност да оказват влияние върху нея.
С участието в проекта децата възприеха културната идентичност на някои европейски страни, запознаха се с празнуването на някои празници в празничния календар на партньорите. Изработиха и изпратиха много празнични картички и пожелания. Докоснаха се до работата на техни връстници както чрез получените картички за празниците Коледа и Великден, така и чрез материалите, качени в „ Twin Spacе” пространството на проекта.
62 регистрирани учители, партньори в проекта от Италия, Полша, Испания, Турция, Румъния, България, Франция, Португалия и др.
Група "Слънчице" и група "Пинокио" работят по проекта. Разработени са темите: "Ръце", "Моето тяло" , "Аз се казвам....", "Аз съм момиче, аз съм момче", ""Мога да .....", "Модерни момичета" , изработени са три презентации за празнуването на Коледа и Великден, две презентации за "Моето училище" , "Моята група".
Проект за споделяне на снимки и информация за градове от различни страни, паметници, културни забележителности, спортни центрове, паркове, обществени сгради, църкви или храмове и т.н. през 4 сезона в продължение на една година.
9 учители и 20 ученика от Полша, Румъния, Турция и България са партньори.
9 учители и 20 ученика от Полша, Румъния, Турция и България са партньори.
Четирите групи участват в работата по проекта. Целите се реализират в
разходки , туристическа дейност и спорт.
“Цветовете около мен”
Проект за цветовете, в който научихме имената им на английски език, открихме ги в природата, в храната ни и се срещнахме с работата на връстници от седем европейски страни.
11 ситуации за 8 цвята са реализирани по проекта от група "Мики Маус" и група "Пинокио".Материалите могат да се разгледат на адрес:
Проект за детското въображение и креативност, в който нашата детска градина е съавтор.
Няма коментари:
Публикуване на коментар